فروش شمع
فروش شمع

فوايد درماني شمع

تا به حال به اين فكر كرده ايد كه چرا روشن كردن يك شمع و سوسوي نور زيباي آن حس خوبي در ما ايجاد مي كند؟ چه قدرتي در اين نور نهفته است كه تا اين حد مي تواند انرژي بخش و تأثير گذار باشد؟

شايد براي شما هم جالب باشد بدانيد بنا بر باور گذشتگان، شمع ها نمادي بودند از ۴ عنصر حياتي آب، خاك، آتش و باد و به همين دليل شمع ها براي آن ها مقدس بشمار مي آمدند. آن ها اعتقاد داشتند نور شمع نماديست از آتش پاك، بدنه شمع سمبلي از خاك، اشك شمع نماد آب و دود برخواسته از آن نيز نماد باد بوده و با سوختن هر شمع، اين چهار عنصر حياتي انرژي اي پاك را به دنياي اطراف خود مي بخشند. آن ها اين حرارت و انرژي را شفابخش روح و جسم انسان مي دانستند. تفكري كه بعد از قرن ها، براي انسان معاصر نيز باورپذير است!

امروزه شمع ها نه فقط يك منبع نور تزئيني، بلكه ابزاري شفابخش محسوب مي شوند كه با رايحه بينظير خود مي توانند چنان تأثيري بر روح و روان شما بگذارند كه بدون شك شما را شگفت زده خواهد كرد! پس براي شناخت هرچه بيشتر تأثيرات فوق العاده شمع  هاي معطر و انرژي بينظير آن ها با ادامه مطلب همراه ما باشيد.

 

رايحه درماني توسط شمع

يكي از موضوعات جالب توجه در چند سال اخير، توجه به تأثيرات مثبت و خواص درمانگر رايحه بر سلامت روح و روان انسانهاست. در اين ميان شمع هاي معطر به عنوان ابزاري محبوب، با مزاياي غيرقابل انكار، نقش پررنگي در علم رايحه درماني ايفا نموده اند . اين شمع ها كه با نام شمع هاي آروماتراپي نيز شناخته مي شوند با مزاياي درماني خود تا حد زيادي در بهبود سلامت روح و بهزيستي انسان موثر بوده و جايگاه ويژه اي در حوزه “رايحه درماني” پيدا كرده اند. اما چگونه مي توانيم از خواص درماني شمع ها بهره ببريم؟

 

چگونه با استفاده از شمع انرژي منفي را از خود دور كنيم

در حقيقت مي توان شمع ها را راهي دانست براي رسيدن به آرامش عميق روح و ذهن و يا حتي يك عامل محرك جهت افزايش تمركز ، تمدد اعصاب ، كاهش استرس و مهمتر از همه،  راهي بينظير براي درمان افسردگي و دور كردن هرگونه انرژي ناپاك و منفي از اطراف ما . تنها كافيست به قدرت متافيزيكي و درمانگر شمع باور داشته باشيد!

اگر حس مي كنيد دنيايي تاريك وجود شما را فراگرفته و اثري از سرزندگي درون خود حس نمي كنيد سعي كنيد نور را به درون وجود خود راه دهيد و اين دنياي تيره و تاريك افسردگي را شكست دهيد ! اما چگونه؟

ذهن خود را از هر چيزي در اين دنياي مادي رها كنيد، شمعي را روشن كنيد و به شعله رقصان آن نگاه كنيد. سپس چشمان خود را ببنديد و با ذهني خالي از هرگونه انرژي منفي، نفسي عميق بكشيد تا با تمام وجود نور و حرارت را حس كنيد. كافيست كمي صبر كنيد و نظاره گر باشيد چگونه روح و روان شما غرق در انرژي اي مثبت و عاري از هرگونه ناپاكي خواهد شد!

پس شمعي با رايحه اي مناسب با حس و حال خود پيدا كنيد و با قرار دادن آن در محيط اطراف خود، هرگونه انرژي منفي را از خود دور كنيد. اما مطمئناً اين سؤال براي شما پيش خواهد آمد كه چه شمعي و با چه رايحه اي مناسب شماست و مي تواند تأثير مثبتي بر درمان افسردگي شما داشته باشد؟ براي رسيدن به جواب اين سؤال همراه ما باشيد!

 

اثر شمع بر كاهش استرس و درمان افسردگي

در واقع شما با روشن كردن يك شمع معطر، با تحريك حفره بيني ، آغازگر فرآيندي جادويي هستيد! استنشاق رايحه شمع ها با تحريك گيرنده هاي مغزي بطور مستقيم، روح و روان شما را هدف قرار داده و به شكل معجزه آسايي مي تواند در خلق و خوي انسان تأثيرگذار باشد!

طبق تحقيقات، روشن نمودن شمع ها هنگام خواب نيز ، حتي براي مدتي كوتاه، مي تواند تأثيري  چشمگير بر كيفيت خواب بگذارد . و البته از مهمترين خواص به كار بردن شمع ها در دنياي اطرافمان، كاهش استرس و درمان افسردگيست. تنها كافيست شمعي با رايحه اي مناسب انتخاب كنيد. شمع  هايي با رايحه هايي نظير ليمو، دارچين، وانيل، اسطوخودوس ، راهي بينظير براي احياي ذهن و دور كردن حس افسردگي از درون شماست . اين شمع ها با رايحه هايي بشدت آرامش بخش مي توانند انرژي مثبت غير قابل باوري را پيرامون شما ايجاد كنند.

استنشاق عطر فوق العاده اين شمع ها ، ضمن تحريك ذهن، سطح انرژي را درون شما تا حد زيادي افزايش داده و به اين وسيله به تسكين ذهن شما كمك قابل توجهي خواهد كرد.

 

در اخر

براي رسيدن به حسي خوب و ايجاد محيطي پر از آرامش شمع ها را فراموش نكنيد! آنها با پاكسازي محيط و بخشيدن شور و حرارت به درون شما، قدرت شگفت آوري را به شما خواهند بخشيد!

 

گروه شمع سونيا

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۹:۲۰ ] [ شهاب ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی