فروش شمع
فروش شمع

شمع وارمر

استفاده از شمع در دكور خانه ها اين روزها به يك ترند جهاني تبديل شده است. تا جايي كه كاربرد شمع تنها از روشنايي فراتر رفته و به دكوراسيون خانه و حتي گرم نگه داشتن غذاها رسيده است. يكي از انواع پر طرفدار شمع نيز، شمع وارمر مي باشد. شمع هاي وارمر در انواع تعداد و شكل ها و طرح هاي مختلفي به فروش مي رسند و نه تنها براي داغ نگه داشتن غذا ها، بلكه براي استفاده در چيدمان خانه ها استفاده بسيار زيادي خواهند داشت. براي اطلاع از انواع شمع وارمر، طرح هاي مختلف آن، نحوه استفاده از آن ها در دكوراسيون داخلي و قيمت انواع شمع وارمر با ما همراه باشيد.
شمع وارمر چيست؟

شمع وارمر، نوعي شمع كوچك است كه به شكل دايره اي مي باشد. معمولا ارتفاع اين نوع شمع 2 سانتي متر است و دور آن قالب آلومينيومي اي قرار دارد. در كنار كاربرد هاي زيبايي و استفاده از اين شمع زيبا در دكور خانه ها، براي گرم نگه داشتن غذا بروي ميز نيز از آن ها استفاده مي كينم.

شمع وارمر از آن دسته شمع هاي زيبايي است كه در كنار جلوه اي كه به فضا مي دهد، در دسترس و بسيار ارزان مي باشد. همانطور كه گفتيم در گذشته، شمع ها به عنوان منبعي از نور و گرما مورد استفاده قرار مي گرفتند، اما امروزه با زيباتر شدن قالب شمع ها و توليد شمع هاي تزئيني، شمع ديگر به عنوان يك عنصر دكوري در خانه ها استفاده شده و در مجالس نيز استفاده  مي شود، چرا كه نوعي حس نوستالژيك و رومانتيك را به افراد القا كرده و فضاي خانه را نيز گرم و صميمي نشان مي دهند. شمع وارمر نيز در تزئينات و چيدمان جاي خود را باز كرده و بسيار پرطرفدار شده است.
انواع شمع وارمر

شمع هاي وارمر كه كوچك هستند اغلب در بسته هاي 100 تايي، 50 تايي و 10 تايي به فروش مي رسند. چرا كه استفاده از شمع هاي وارمر با تعداد زياد و در كنار هم فضا را بسيار زيبا كرده و چيدماني رويايي برايتان به ارمغان مي آورد. انواع شمع وارمر، در طرح هاي مختلف موجودند. براي مثال شمع هاي وارمر ساده كه به رنگ سفيد مي باشند، شمع هاي وارمر اكليلي در رنگ هاي مختلفي نظير: سبز، قرمز، آبي، مشكي، نقره اي، سفيد، طلايي و... كه مي توانيد آن ها را سادگي از قسمت خريد شمع وارمر وبسايت مشاهده كرده و خريداري كنيد.

ما در ايرانيان دكور با ارائه بهترين و با كيفيت ترين شمع ها در كنار شما خواهيم بود و با انتخاب ما مي توانيد زيبايي و كيفيت را در عين قيمت مناسب تجربه كنيد.

شمع وارمر
كاربرد شمع وارمر

همانطور كه در قسمت هاي پيشين نيز برايتان شرح داديم، اولين كاربرد شمع وارمر براي گرم نگه داشتن غذا در ظروف سرو غذا بر سر ميز مي باشد. چرا كه اين نوع شمع با وجود كوچك بودن، مدت زمان بسيار زيادي مي سوزد و بعد از سرد شدن دوباره قابل استفاده خواهد بود. اما كاربرد شمع وارمر به همينجا ختم نمي شود.

در دكوراسيون داخلي و در چيدمان خانه ها اين روزها شمع هاي وارمر را به وفور ميبينيم. استفاده از چند شمع وارمر در كنار يكديگر در عين گرم كردن محيط و القا حس صميميت، باعث زيبايي بسيار زيادي خواهد شد. تعدادي شمع وارمر در كنار يكديگر چيزي شبيه به ستاره هارا به وجود مي آورند.

 در ادامه در مجالس، براي مثال مهماني هاي سورپرايزي، از شمع هاي وارمر استفاده مي شوند. براي تزئين زمين، تزئين ميز و .. چرا كه با خاموش بودن چراغ ها، شبي پر ستاره در اتاقتان با شمع هاي وارمر به وجود خواهد آمد.

شمع هاي وارمر مدت زمان بسيار زيادي مي سوزند، ارزان هستند و به راحتي در دسترس همگان قرار خواهند گرفت. بدون دود مي سوزند و به همين دليل محبوبيت بالايي نيز دارند.

 

ما در تيم سونيا منتظر حضور شما براي خريد شمع هستيم

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۰:۱۷ ] [ شهاب ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی