فروش شمع
فروش شمع

تزيين شمع با اكليل با انواع خلاقيت هاي زيبا و جالب

تزيينات شمع با اكليل يكي از روش هاي آسان و ارزان قيمت است كه با استفاده از آن مي توان شمع هاي ساده و معمولي را تبديل به شمع هاي تزييني و زيبا نمود. همانطور كه مي دانيد براي ديزاين شمع روش هاي متفاوتي وجود دارد، اما استفاده از اكليل مي تواند يكي از بهترين ايده ها در اين زمينه باشد و با استفاده از آن شمع هاي اكليلي زيبايي داشت كه در ادامه بيشتر با اين روش و مدل هاي شمع هاي تزييني با اكليل آشنا خواهيد شد.

 

ايده هاي خلاقانه براي تزيين شمع با اكليل هاي رنگي و براق :

مطمئنا همه ما تعدادي شمع ساده در منزل داريم كه بدون استفاده مانده است، در اينگونه مواقع مي توان با استفاده از خلاقيت و ابتكار به تزيين شمع جديد پرداخت و آنها را تبديل به شمع هاي تزييني زيبايي نمود كه مي توانند زينت بخش منزل باشند. يكي از اين روش ها كه با سادگي نيز انجام مي گيرد تزيين شمع با اكليل است كه به دليل زيبايي و جذابيت، طرفداران زيادي نيز دارد. همچنين تزيين منزل با شمع هاي اكليلي مي تواند ايده قابل توجهي براي كساني باشد كه به تزيينات درخشان و جذاب علاقه مند هستند.

براي تزيينات روي شمع با اكليل سطح شمع را به چسب چوب آغشته نماييد و سپس با استفاده از اكليل با رنگ دلخواه تان، آن را پوشش دهيد. توجه داشته باشيد كه بهتر است تا زماني كه چسب كاملا خشك نشده، از دست زدن به شمع خودداري نماييد تا اكليل ها از سطح آن جدا نشوند.

در صورتي كه به دنبال ايجاد طرح هاي متنوع بر روي شمع هاي تزييني خود هستيد، مي توانيد از چسب نواري استفاده نموده و قسمت هايي از شمع را كه نمي خواهيد اكليلي شود، با چسب بپوشانيد و سپس اقدام به زدن چسب چوب نموده و بقيه قسمت ها را اكليلي نماييد و بعد از خشك شدن كامل، نوار چسب ها را جدا نماييد. اين روش اغلب براي تزيينات شمع هايي با ابعاد بزرگتر انجام مي گيرد و زيبايي و جلوه خاصي به آنها مي بخشد. در ادامه نمونه هايي از اين سبك تزيينات را مشاهده مي فرماييد كه مي توانند بهترين ايده براي شمع آرايي جديد و زيبا باشند.

مجموعه زيبا از تزيينات جاشمعي اكليلي

در كنار استفاده از متريال هاي تزييني همچون اكليل، مرواريد، تور و غيره جهت تزيينات انواع شمع هاي ساده، براي زيباي كار و ديزاين جذاب تر محيط و فضاي شمع آرايي شده مي توان از جاشمعي هاي تزئين شده با اكليل هاي رنگارنگ استفاده كرد كه هر يك جلوه و جذابيت خاص خودشان را دارند و اين تزيينات علاقمندان به خلاقيت در خانه را بي نهايت به وجود آورند و ايده هاي جديدتري از تزئين منزل را در اختيار آن ها قرار دهد.

جام ها و ليوان هاي شيشه اي ساده و همچنين انواع شيشه هاي مربا بهترين ايده براي تزيين با اكليل مي باشد و در واقع با صرف هزينه اي بسيار كم مي توان جاشمعي هاي اكليلي دوست داشتني و مورد دلخواه خود را ساخت. از اين رو در ادامه اين بخش سعي كرده ايم مدل هاي بي نظير و جذاب از انواع جاشمعي دست ساز ديزاين شده با اكليل را در اختيار شما همراهان عزيز قرار دهيم كه بدون شك اين تزيينات نيز مي تواند به محيط و و فضا زيبايي بخصوصي ببخشند.

با روش هاي مختلف و زيباي تزيينات شمع با اكليل آشنا شديد، هر يك از اين مدل هاي زيبا مي توانند بهترين الگو براي تزيينات شما باشند و با ايده گرفتن از اين مدل ها، زيباترين و جذاب ترين تزيينات را انجام دهيد. همچنين مي توانيد با كليك بر روي شمع آرايي و مراجعه به اين صفحه با ديگر مطالب ارائه شده در زمينه تزيينات شمع هاي مختلف آشنا شده و از آنها براي ديزاين انواع شمع استفاده نماييد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۲۸:۴۷ ] [ شهاب ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی