فروش شمع
فروش شمع

 شمع آرايي در منزل

 شمع آرايي در منزل تزيين منزل با شمع در كنار اينكه زيبايي خاصي به منزل مي بخشد، فضاي منزل را  آرامش بخش و رمانتيك خواهد كرد. تزيين منزل با شمع بنا به سليقه هر كسي فرق مي كند.  هم مي توانيد يكسري فضاهاي مناسب روي ديوارها ايجاد كنيد وديوارها را با شمع تزيين كنيد، هم مي توانيد با تزيين ميز ناهار خوري، شومينه و ساير دكورهاي موجود در منزل يك فضاي زيبايي رو در منزل ايجاد كنيد. در ادامه ميتوانيد چندين مدل از اين تزيينات و ايده هاي زيبا و شيك را به همراه نكاتي مهم براي تزيين دكوراسيون منزل مشاهده كنيد.

 

شمع تزييني يكي از وسايل جذاب براي دكوراسيون متفاوت منزل است. زيرا مي‌تواند در قسمت‌هاي مختلف خانه قرار داده شده و در مناسبت‌هاي خاص و يا حتي بدون مناسبت روشن شود. برخي از افراد شمع را صرفا در مراسم‌هايي مثل تولد، سالگرد ازدواج و يا سفره‌ي هفت‌سين تهيه مي‌كنند. اما همانطور كه خودتان هم مي‌دانيد شمع تزييني با شمع تولد يا شمع هفت‌سين فرق دارد. شمع‌هاي تزييني در انواع و مدل‌هاي مختلفي قابل تهيه هستند كه هر كس طبق سليقه‌ي خود مي‌تواند مدل دلخواه خود را انتخاب كند. هر چند مي‌توانيد شمع‌هاي ساده‌اي تهيه كرده و با ايده‌هاي خلاقانه خودتان در منزل آن‌ها را تزيين كنيد. خانم‌هاي باسليقه و پر انرژي معمولا از شمع تزييني براي دكوراسيون اتاق خواب، كنسول آينه و ميزغذاخوري خود استفاده مي‌كنند زيرا شمع موجب دلگرمي اعضاي خانواده شده و گرماي محبت را به تك تك اعضاي خانواده منتقل مي‌كند.

 

آشنايي با نكات ظريف در دكوراسيون منزل

۱-  تجسم كنيد

مرحله اول تجسم است. براي طراحي اتاق‌پذيرايي لازم نيست عينا از مجلات دكوراسيون كپي‌برداري كنيد. در ذهن خود مجسم كنيد كه دوست داريد خانه شما، دكورها، ديوارها و تابلوهاي آن چطور باشد. تجسم تك‌تك اتاق‌ها، كار طراحي و دكوراسيون را براي شما آسان‌تر مي‌كند.

 

 ۲- با موارد مهم و مورد توجه شروع كنيد

هر دكوراتور باتجربه‌اي مي‌داند كه بايد در هر اتاق به چيزهاي مهم بپردازد. بقيه موارد دكوري به راحتي فراهم مي‌شوند. بهتر است ابتدا چيزي را انتخاب كنيد كه تاثير بيشتري داشته باشد (مانند شومينه، پيانو يا يك كاناپه).

 ۳- رنگ‌ها اثر روانشناسي دارند

رنگ‌ها عامل مهمي در طراحي هستند. چون به جز تغيير حال و هواي يك اتاق روي افراد تاثير روانشناسي دارند.
مثلا رنگ آبي چون اشتها را كم مي‌كند، مناسب اتاق ‌ناهارخوري يا آشپزخانه نيست، برعكس رنگ‌هاي روشن، شاد و آرامش‌بخش مناسب اتاق‌پذيرايي هستند. مطمئن شويد كه رنگ‌هايي كه انتخاب مي‌كنيد، مكمل يكديگرند. 

 ۴- سبك دكوراسيون به هماهنگي كمك مي‌كند

سبك دكوراسيون نه تنها كار دكوراسيون را آسان مي‌كند، بلكه چون سليقه و نحوه زندگي صاحب خانه را نشان مي‌دهد، داراي اهميت است. سبك دكوراسيون مي‌تواند كلاسيك، مدرن، دريايي، استوايي، اروپايي، آسيايي يا هر چيزي كه فكر آن را بكنيد، باشد. مبلمان و وسايلي بخريد كه با سبك و موضوع مورد نظر هماهنگي داشته باشد.

 ۵- وسايل اضافي و درهم بر‌هم بهترين دكوراسيون را خراب مي‌كنند

از دست هر چيزي كه احتياجي به آن نداريد، يا به‌ندرت مورد استفاده‌تان است، خلاص شويد و آن‌ها را مرتب در كمد طبقه‌بندي كنيد. حتي اگر گران‌قيمت‌ترين و زيباترين دكوراسيون را داشته باشيد، با خانه‌اي پر از وسايل اضافه جلوه‌اي نخواهد داشت.

 ۶- نورپردازي به اندازه مبلمان اهميت دارد

 نور داراي اهميت است چون به جز روشنايي، حال و هواي خانه را تغيير مي‌دهد. پس از نور‌هايي استفاده كنيد كه شما را به اين دو مورد نزديك كند. لامپ و فلورسنت براي نور كلي و شمع و لامپ‌هاي كوچك براي نورپردازي‌هاي رومانتيك مناسبند.

 ۷- ميان فرم و كاربرد تعادل ايجاد كنيد

 هنگام خريد مبلمان يا دكوراسيون منزل دقت داشته باشيد كه فرم و كاربرد به يك اندازه داراي اهميتند. بايد خانه را طوري طراحي كنيد كه ضمن زيبايي امكان دسترسي به وسايل وجود داشته باشد. با كمي خلاقيت، صبر و آگاهي مي‌توانيد خانه‌اي به زيبايي آن‌چه در مجلات دكوراسيون ديده‌ايد، داشته باشيد.

۸- ميان لوازم قديمي و جديد تعادل برقرار كنيد

 يكي از راههاي زيبا كردن خانه اين است كه ميان لوازم قديمي و لوازم جديد تعادل برقرار كنيد. يك ساعت قديمي در يك خانه به سبك مدرن بسيار به چشم مي آيد. اگر هم اتاق يا خانه شما به سبك سنتي است، لوازم عتيقه مانند ميزهاي عسلي يا حتي كلكسيون دوربين يا ظرف هاي خود را با لوازم مدرن تركيب كنيد. با اين روش اين طور به نظر مي رسد كه وسايل خانه خود را طي چندين سال خريده ايد، نه همه را با هم و يك جا.

 ۹- ميان لوازم فلزي و چوبي تضاد ايجاد كنيد

  اگر فضايي در خانه شما سرد و بي روح به نظر مي رسد، براي گرم كردن آن از عناصر طبيعي مانند چوب يا گل و گياه كمك بگيريد. حتي در فضايي كه به سبك مدرن طراحي شده نيز مي تواند از گل و گياه استفاده كنيد. نكته مهم اين است كه بايد تعادل را رعايت كنيد.

يك گلدان گل در آشپزخانه اي مدرن بسيار مي درخشد. براي خانه هاي سنتي هم كه چوب در دكوراسيون آنها به ميزان زياد به كار رفته، استفاده از گل و گياه فضا را شاداب تر خواهد كرد.

 قسمتي از فضاي ميز عسلي اتاق‌نشيمن را به چند قطعه تزييني اختصاص دهيد. در انتخاب وسايل دقت كنيد كه اندازه و شكل آن‌ها متفاوت باشد تا بيش‌تر به چشم آيند.

 ۱۰- روي يك ديوار تمركز كنيد

 يكي از ديوارهاي خانه خود را انتخاب و آن را كاغذ ديواري يا رنگي متفاوت كنيد تا بيشتر به چشم آيد و مركز توجه خانه شما شود. در اتاق هاي كوچك تر مي توانيد به جاي ديوار، سقف را براي اين كار انتخاب كنيد.

 اين روش باعث مي شود كه علاوه بر زيبايي فضا، چشم ها به سمت بالا حركت كنند و فضا بزرگ تر به چشم آيد.

 ۱۱- مد را دنبال كنيد اما زياده روي نكنيد

 اگر از طرحي كه تازگي ها مد شده، خوشتان آمده است و دوست داريد در دكوراسيون خانه خود از آن استفاده كنيد، شما را منع نمي كنيم اما در اين كار زياده روي نكنيد و سعي كنيد چنين تغييراتي را در ابعاد كوچك به فضا بدهيد. به عنوان مثال اگر از مبل هاي گلدار خوشتان آمده، به جاي تعويض كل مبل ها، بالشتك ها را گلدار كنيد. در اين صورت مي توانيد پس از چند سال كه از مد افتادند آنها را با طرحي ديگر و هزينه اي كمتر تغيير دهيد.

 

 ۱۲- اگر خواهان زيبايي و دوام هستيد، از چرم استفاده كنيد. مبل ها يا صندلي هاي چرمي با دوام تر از بقيه جنس ها هستند. 

 

 ۱۳- هيچ اشكالي ندارد اگر در اتاق نشيمن شما مبل بزرگ وجود نداشته باشد و فقط چند مبل يك نفره را كنار هم بچينيد. خيلي از ما فكر مي كنيم كه اتاق پذيرايي يا نشيمن حتماً بايد يك مبل بزرگ چندنفره و چندين مبل كوچك يك نفره داشته باشد، اما اين يك اجبار نيست. 

 

 ۱۴- در اتاق غذاخوري خود تنها از يك نوع صندلي استفاده نكنيد. مي توانيد از صندلي هاي تك نفره و چدنفره در كنار هم استفاده كنيد تا عنصر تنوع را در كنار زيبايي به اتاقتان اضافه كنيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: شمع آرايي در منزل، شمع،
موضوع:
[ ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۶:۲۵ ] [ شهاب ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
قالب وبلاگ
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی